Marele cistig consideram a fi faptul ca elevii iau”pulsul” unor productii axate in exclusivitate pe marfa vandabila.
Elevii afla exigentele unui mediu disciplinat, unei calitati ce nu suporta rabaturi si mai ales afla consecintele
non-calitatii.
Nu putem veni nici noi -ca scoala-cu pretentii prea multe ca au si ei-agentii-destule probleme :deteriorarea
cursului euro-leu(care le subtiat serios beneficiile), liberalizarea pietelor, afluxul de asiatici,etc,
dar ajuta si ei cum pot si cat pot interesele scolii.
Ne descurcam mai greu dupa demolarea celor trei ateliere de care dispunea scoala.Acest lucru
a fost imperios necesar pentru a putea pozitiona ″sala de sport " .Alta amplasare nu a fost posibila .
Situatia ne-a vitregit ,fiind obligati sa depozitam intr-un spatiu destul de mic toate utilajele de care dispuneam
(strunguri, freze, raboteze, masini de ascutit, masini de gaurit semiautomate, transformator de sudura,
compresor si altele)
In aceasta situatie fortuita, am reusit cu ajutorul colegilor de specialitate (maistrii) sa improvizam un atelier
mecanic, in vechiul atelier de sudura.
Dotarea este corespunzatoare intrucat am comasat toata logistica din celelalte ateliere, care au fost demolate.
Incercam sa suplinim aceste neajunsuri cu competenta noastra si cu unele strategii proprii de instruire,
gandite expre pentru asemenea situatii.
Consideram ″pasagera″ aceasta ″stare de fapt″ deoarece echipa manageriala impreuna cu Consiliul Local
fac eforturi sustinute pentru demararea constructiei unor ateliere noi, cu spatii la etaj pentru cabinete de
specialitate si cu un centru de documentare si informare in partea dinspre strada.
Proiectul impreuna cu ″studiul de fezabilitate″ au fost inaintate M. Ed. C. spre avizare si eventual aprobare.
2.3.8 RESURSE FIZICE
Scoala dispune de :
-2 localuri de scoala cu 18 Sali de clasa
-1 laborator de informatica modern, conectat la internet
-1 biblioteca cu 23000 de volume
-1 centru de documentare si informare
-1 atelier mecanic de instruire-practica
-2 Sali de sport din care una moderna
-2 centrale termice pe combustibil solid
2.3.9.PRODUSUL-CEREREA DE CALIFICARE PE CARE LE OFERA SCOALA
*Am analizat deja,aceasta sectiune in cadrul planului . Trei sunt pentru moment clarificarile pe care le
ofera scoala noastra “tricoter-confectioner “, “ lacatus mecanic, prestari servicii -pentru SAM cu toate cele
3 nivele si "tehnician in activitati economice”-pentru filiera tehnologica,liceu.
*De ce aceste specializari si nu altele-am explicat pe larg in cadrul altor sectiuni-nu este cazul sa mai reluam.
2.3.10.RESURSE UMANE
*In prezent in scoala noastra sunt 44 de cadre didactice , din care 5 profesori de specialitate si 5 maistri i
nstructori. Personalul didactic auxiliar este in numar de 6 si cel nedidactic de 9 persoane.
Acestia sunt oamenii,care incearca sa dea tot ce pot pentru a duce la bun sfarsit misiunea scolii.
*Personalul a participat in anul scolar 2005/2006 la diverse forme de perfectionare :
/cursuri , de pe langa CCD
/perfectionari proprii prin grade didactice
/perfectionari la nivelul comisiilor de catedra
/formarea in domeniul educational
/participarea la sectiunea de comunicari stiintifice
/perfectionarea in domeniul protectiei muncii
>>acasa |